stycznia 30, 2018

Luty, luty a z nim? NOWOŚCI



Styczeń nie był dla mnie owocnym miesiącem. Pomimo ferii zimowych, strasznie się rozleniwiłam. A w tym roku należę do tych szczęściarzy, którzy podejmują wyzwanie zdania matury. Mam zaledwie trzy miesiące a bardzo dużo ciężkiej pracy. Biologia i chemia dają mi w kość. Całe szczęście egzekwuje czas na książki i nie zostanę w tyle z nowymi postami. 
Z niecierpliwością czekam na paczkę, która mam nadzieję już w tym tygodniu u mnie zagości. Także prezentuje wam perełki, o których będziecie mogli troszkę u mnie poczytać. 


1. Jojo Moyes ,,List od kochanka''



To jest dla mnie wyzwanie. Zdecydowałam się na tę książkę, świeżą i dopiero wydaną ze względu na bardzo pozytywne komentarze pod adresem autorki. Bez bicia przyznaję, że nie miałam przyjemności czytać tego co skleciła już Moyes. 
Mój pierwszy raz z tą autorką będziecie mogli obserwować już niedługo.







2. ,,Magia olewania '' Knight Sarah


Książka ta już jakiś czas na mnie czeka. Bardzo lubię tego typu wydania, są dla mnie świetną wskazówką i elementem, który pozwala mi uporządkować moje roztrzepane jeszcze przemyślenia. Zaczęłam czytać i myślę, że jak mi się poszczęści to jeszcze w tym tygodniu coś o niej więcej powiem. Może nauczy mnie ,,olewać'' wszystko co z pisaniem i maturą związane nie jest?





3. ,,Chłopcy, których kocham'' Ciarkowska Anna


 Nie ma możliwości by na moim blogu poezji zabrakło. Chcę przynajmniej raz w miesiącu obdarowywać was jakimś tomem. Luty jednak będzie wyjątkowy i poezja tu troszkę będzie królować, ku mojej uciesze. Gdy tylko zobaczyłam ten tom, zakochałam się i odliczałam dni do premiery. Premiera jutro a książka już zamówiona. 
Mam nadzieję, że wy również nie możecie się doczekać. 







4. ,,Miłość, po prostu'' Żurnalista.pl 


Tak jak mówiłam kolejna niespodzianka. Domyślam się, że nie każdy o tym autorze słyszał. Jeśli nie to cieszy mnie bardzo fakt, że ja będę miała tę przyjemność go przybliżyć. Nie wiem czego się po niej spodziewać. Jako cudowny dodatek pojawi się również PAMIĘTNIK, kolejna książka tego artysty, której niestety nie da się zakupić w salonach empik.com. Miałam to szczęście dostać ją od autora osobiście. 

Mam nadzieję, że mój entuzjazm nie zmaleje gdy wpadnie w moje ręce. 




5.  ,,Córka Ewy'' Honore Balzac


                                                       


Książka ta dzięki wydawnictwu MG pojawi się 
w mojej biblioteczce. Jest to z pewnością coś nowego dla mnie. Na razie nie chcę zapeszać 
i czekam z niecierpliwością. 







6.  ,, Mądrość psychopatów '' Kevin Dutton 



Pstrokata i interesująca okładka początkowo przyciągnęła mój wzrok a fabuła skradła serce. 
Jest to książka, która musiała się u mnie pojawić. ,,Mądrość psychopatów' to mimo wszystko książka, która dotyczy...nas wszystkich. 
Dla miłośników psychologii to ciekawa pozycja ale mam nadzieję, że jest ona bardziej uniwersalna jeśli chodzi o grono odbiorców.





To chyba wszystko co mogę na luty zaoferować. 
Może być tak, że coś wpadnie mi przypadkiem w rączki. 
Nie mówię nie, bo nie raz łapałam się na tym, że sięgam po książki impulsywnie. Mam jednak nadzieję, że spełnię swoje plany a może przy okazji zainteresuje was? Ktoś już coś z przedstawionej przeze mnie puli czytał? Z przyjemnością usłyszę wasze opinie. I trzymajcie za mnie kciuki 
w mozolnych przygotowaniach do matury. 

CleoSev


7 komentarzy:

  1. Też bym chciałabym tomik "Chłopcy, których kocham". Nie mogę się doczekać postu o nim. :D
    "Ostatni list od kochanka" - bardzo mnie tutaj tytuł zachęca, ale opis już nie do końca. Może zniechęca mnie fakt, że trochę zawiodłam się poprzednio na tej autorce. Moim zdaniem "Zostań, jeśli kochasz" powinno się zakończyć na pierwszej części.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Chłopcy, których kocham'' w niedzielę do mnie dotrą. Poświęcę im całą noc. :D Ja właśnie o ,,Zostań, jeśli kochasz'' słyszałam wiele dobrego. Nie jest to moja tematyka jednak podjęłam wyzwanie i sięgnęłam po jej nową książkę. Niestety nie będę miała porównania. \K.

      Usuń
  2. No niestety żadnej z tych książek nie czytałam. życzę powodzenia na maturze, oby były łatwiejsze od tych próbnych!

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki są przeważnie nowościami no i nie są zbyt popularne. Jestem przekorna, lubię coś za co inni nie chętnie do recenzji zabierają.
      Dziękuję bardzo, jeszcze dużo ciężkiej pracy przede mną! \K.

      Usuń
  3. "Magia olewania" czeka też na mojej półce w domu, ale do tej pory nie miałam czasu/chęci, żeby ją przeczytać ;) Jestem też ciekawa nowej książki Moyes, bo zapowiada się ciekawie.

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Magia olewania'' również już jakiś czas u mnie stoi. Czas najwyższy po nią sięgnąć w moim przypadku. No Moyes będzie dla mnie największym wyzwaniem i nie mogę się doczekać. \K.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  4. O książce Żurnalisty słyszałam trochę, ale na samym początku, a teraz tak o niej cicho... Kiedyś też się skuszę. Magia olewania jakoś mnie nie kusi, tak jak tomik Chłopców... Jakoś boje się zaryzykować, bo naczytałam się już nieprzychylnych recenzji na jej temat.

    A co do matury, życzę powodzenia. :) A raczej połamania długopisów. ;P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 (Nie)banalne przygody literackie , Blogger